Dyrektor szkoły pełni dyżur dla rodziców w środy od 15.30 do 17.00. W sprawach doraźnych – codziennie w godzinach 9.00 – 14.00 – w miarę możliwości (poza godzinami zajęć dydaktycznych i planowanych spotkań).
SEKRETARIAT
Sekretarz szkoły – Aleksandra Polerowicz
Czas pracy sekretariatu – codziennie 7.30 – 14.30
Sposoby załatwiania niektórych spraw:
– legitymacje szkolne – należy przekazać dane ucznia: imię i nazwisko, data urodzenia, klasa, dołączyć zdjęcie (30×42 mm). Jeśli legitymacja została zagubiona / zniszczona – duplikat legitymacji jest płatny.
Czas załatwienia – 1 dzień
– zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły – należy przekazać dane ucznia: imię i nazwisko, klasa.
Czas załatwienia – 1 dzień
– duplikat świadectwa promocyjnego/ukończenia szkoły (wydaje się wyłącznie w wypadku utraty oryginału – zniszczenia, zgubienia) – należy złożyć wniosek o wydanie duplikatu. Duplikat jest płatny.
Czas załatwienia – 14 dni
Opłaty za wydanie duplikatów uiszcza się na konto Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, numer konta: 72 1160 2202 0000 0004 9436 7768 tytułem ”opłata za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego/ legitymacji szkolnej dla …….(imię i nazwisko ucznia)”. Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty.
(załącznik – wniosek o wydanie duplikatu świadectwa )